wtorek, 17 lipca 2007

MŚ SIATKÓWKI 2014 W POLSCE


PRZECZYTAŁAM ŻE POLSKA JEST NAJLEPSZYM KANDYDATEM DO ORGANIZACJI MISTRZOSTW ŚWIATA W SIATKÓWCE W 2014 ROKU ! TYM KTÓRZY TĄ DECYZJĘ PODEJMĄ SPODOBAŁA SIĘ POLSKA PUBLICZNOŚĆ - KTÓRA BYŁA ŚWIETNA ! FAJNIE BY BYŁO ŻEBY MISTRZOSTWA BYŁY U NAS.NASZYM SIATKARZOM NA PEWNO LEPIEJ BY SIĘ GRAŁO I NA PEWNO MIELI BY 1 MIEJSCE.AHA TYLKO ŻE WTEDY TO SIATKARZE I TRENER NA PEWNO SIĘ ZMIENIĄ . NIEEEEEEEEEEEEEEE. JA NIE CHCĘ JA ICH LUBIĘ .A MOŻE BĘDĄ CI SAMI . HMMM. MAM NADZIEJĘ . PISZCIE KOMCIE I GLOSUJCIE W ANKIECIE CZY CHCECIE MŚ SIATKÓWKI 2014 W POLSCE .
P.S. FOCIA STARA I JESZCZE Z ARKIEM . SZKODA ŻE ONA NIE JEST JUŻ AKTUALNA :(

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

HEJKA. NO JA BYM BARDZO CHCIAŁA MŚ 2014 W SIATCE W POLAND. NO I SZKODA ŻE AREK JUZ NIE ŻYJE :( A KADZIEWICZ FAJNIE WYSZEDŁ CALKIEM OBROCONY :) FAJNY BLOG. NA TE Z LINKÓW WCHODZIŁAM . SPOKO :)

Anonimowy pisze...

Chciałam kochaną koleżankę powiadomić o nowej notce u mnie poza tym no jasne że chcę MŚ w siatkówce w Polsce a co do zmiany zawodników i trenera to nieee nie dość że Winiarski gra we włoskim klubie Kadziewicz to samo to jeszcze mają zmienić pana Lozano o nie w życiu:)
Poza tym dzięki za umieszcze nie mnie w linkach i będę cię powiadamiała o notkach u mnie a ty jak możesz rób to samo:)